Studii doctorale
Titlul tezei de doctorat
Perfecţionarea funcţiunii comerciale şi corelarea funcţiunilor firmei în condiţiile trecerii la economia de piaţăDomeniul tezei de doctorat
Economie, specializarea Organizarea producției și a munciiAnul susținerii tezei
1998Cărți publicate
- Foltean, F., Lădar, L., Dobre, C., Negruț, C., Ionescu, Ghe., Marketing, ediția a II-a, Editura Brumar, Timişoara, 2007
- Florescu, C., Mâlcomete, P., Pop, N.A.(coord), - Foltean, F., Coautor, Marketing. Dicţionar explicativ, Editura Economică, Bucureşti 2003
- Foltean, F., Orientarea de piaţă a întreprinderii, Editura Mirton, Timişoara, 1999
- Foltean, F., Marketing şi integrare structurală, Editura Mirton, Timişoara, 1999
Articole publicate
- Foltean, F., Feder,E.S. (2009), Market orientation and international entrepreneurship, Transformation in Business & Economics, vol.8, No 3 (18), 23-43
- Foltean, F., 2007, Abordarea antreprenorială în marketing. Revista de Management & Marketing, nr.1./2007
- FFoltean, F., Hălmăjan, H., Preda, C., 2007, Cunoştinţele despre piaţă şi performanţele de marketing ale firmei. Revista Română de Marketing nr.1/2007