Program consultații: Luni 16:00-18:00
Joi 13:00-14:00
Educație
Studii doctorale
FEAA, UVT
Specializare / Documentare
Marketing
2012
Studii masterale
Management si marketing in mass-media
2009
Studii universitare
FEAA, UVT, specializarea Marketing
2007
Arii de interes științific
Profilul profesional
Cursuri
Comunicare integrata de marketing
Relatii publice
Strategii creative de publicitate
Marketing
Seminarii / laboratoare
Comunicare integrata de marketing
Marketing online
Relatii publice
Comportamentul consumatorului
Strategii creative de publicitate
Profilul științific #1
Studii doctorale
Cărți publicate
Costinel Dobre si Anca Milovan, (2019), Marketing online și social media. Călătorie în lumea virtuală a marketingului, C.H. Beck
Articole publicate
LASSAAD GHACHEM, COSTINEL DOBRE, REZA ETEMAD-SAJADI, ANCA- MARIA MILOVAN-CIUTA (2019)The Impact of Cultural Dimensions on the Perceived Risk of Online Shopping, Studia UBB Negotia, DOI:10.24193/subbnegotia.2019.3.01
Anca Maria Milovan-Ciuta, Vasilica Marinela Ardelean, Sid Ahmed Sahour, Florin Cristian Jurca (2019), THE COUNTRY OF ORIGIN INFLUENCE ON THE DECISION TO BUY WINE. A RESEARCH FRAMEWORK PROPOSAL, Ecoforum Journal
Maria Petrescu, Costinel Dobre, Anca-Maria Milovan-Ciuta (2018), Social bonds and millennial consumers' activity in social networks, International Journal of Internet Marketing and Advertising
Costinel Dobre, Marwa Bezzaouia, Anca-Maria Milovan-Ciuta, Razvan Joanta (2016) Diferentele culturale si motivatiile cumpararii si consumului marcilor de lux/Cultural differences and motivations for the purchase and consumption of luxury brands, Romanian Journal of Marketing