Domeniul Marketing


  • Școala doctorală:
  • Domeniul:
    Marketing
  • Forma de învățământ:
    zi

Prezentarea domeniului

Misiunea programului de Studii Universitare de Doctorat în domeniul Marketing este de a forma cercetători capabili de a desfășura în mod independent proiecte de cercetare în vederea dezvoltării cunoașterii științifice în domeniul Marketing.

Cunoștințele teoretice și metodologice necesare desfășurării unei cercetări de excelență în domeniul marketingului sunt dobândite prin intermediul disciplinelor incluse în planul de învățământ al anului I: Metode cantitative, Teorii și modele ale comportamentului consumatorului, Teoria și cultura marketingului, Proiectarea cercetării în marketing, Metode și modele în marketing, Comunicarea integrată de marketing.

Pe parcursul anului I, studenții elaborează un proiect de cercetare pe baza căruia vor fi admiși în programul de cercetare științifică (anii II și III), program în cadrul căruia elaborează teza de doctorat. Subiectele tezelor de doctorat se înscriu în următoarele direcții de cercetare prioritare pentru comunitatea academică de marketing în plan internațional: orientările strategice ale firmei; inovarea strategică în marketing; marketingul experienței consumatorului; implicarea consumatorului în procesul co-creării valorii; comportamentul consumatorului în mediul online și offline; marketing relațional și managementul relațiilor cu clienții, comunicare integrată de marketing, branding.

Conducători de doctorat

  • Prof. univ. dr. Florin FOLTEAN
  • Prof. univ. dr. Costinel DOBRE

Planul de învățământ