Skip to main content

Depunere portofolii credite voluntariat sem 2 (2024/2025)

| Publicat în: Avizier general

În conformitate cu prevederile articolului 87, alineatul (2) din Carta UVT, respectiv ale Regulamentului privind acordarea de credite pentru activitatea de voluntariat, fiecare student UVT poate primi, pentru desfășurarea de activități de voluntariat, 2 credite transferabile în fiecare semestru.

Activitățile de voluntariat vor fi recunoscute în vederea acordării de credite numai dacă se desfășoară în cadrul unui ONG înregistrat în Repertoarul UVT al ONG-urilor (care este disponibil AICI) sau dacă se desfășoară în cadrul departamentelor, facultăților sau în folosul UVT.

Activitatea de reprezentare studențească (calitatea de membru în Consiliile facultăților, Senatul UVT, Consiliul de Administrație UVT, comitetele de cămin sau în alte comisii constituite conform regulamentelor, metodologiilor, procedurilor sau hotărârilor UVT sau ale facultăților UVT) și activitățile neremunerate desfășurate de studenții UVT în cadrul diverselor structuri componente UVT (ex. departamente, facultăți, suport în organizarea evenimentelor din cadrul UVT, suport în procesul de admitere sau de promovare a ofertei educaționale UVT etc.) pot fi, de asemenea, recunoscute ca activități de voluntariat.

Depunerea portofoliilor pentru acordarea creditelor aferente desfășurării activităților de voluntariat pentru acest semestru, conform articolului 9 din Regulamentul privind acordarea de credite pentru activitatea de voluntariat, se realizează:

  • pentru a fi evaluate în sesiunea A-II, până la data de 22.06.2025;
  • pentru a fi evaluate în sesiunea B-II:
    • până la data de 02.07.2025, pentru studenții din anii terminali ai ciclurilor de studii universitare de licență și de masterat;
    • până la data de 16.07.2025, pentru studenții înmatriculați la ciclurile de studii universitare de licență și de masterat, cu excepția anilor terminali.

Portofoliul depus de studenți pentru acordarea creditelor aferente desfășurării activităților de voluntariat trebuie să fie constituit din:

  1. Raport de activitate aferent activităților de voluntariat desfășurate pe parcursul semestrului al II-lea al anului universitar 2024-2025, în baza cărora se solicită acordarea creditelor – conform Anexei 2 a regulamentului;
  2. Copii aferente diplomelor, titlurilor sau certificărilor obținute în urma desfășurării activităților de voluntariat – dacă este cazul;
  3. Adeverință din partea ONG-ului înregistrat în Repertoarul ONG al UVT sau din partea structurilor componente ale UVT care să ateste desfășurarea de către student, în cadrul acestora, de activități de voluntariat cu o durată de minimum 60 ore;
  4. Evaluare realizată de supervizorul/coordonatorul voluntarului din cadrul ONG-ului sau structurii componente UVT în care s-a realizat activitatea de voluntariat – conform Anexei 3 a regulamentului.

Portofoliile vor fi depuse în format electronic, prin intermediul ACESTUI FORMULAR

 

  voluntariat