Skip to main content

Marketing


  • Domeniul:
    Marketing
  • Specializarea:
    Marketing (MK)
  • Forma de învățământ:
    zi
  • Forma de finalizare:
    licență universitară
  • Titlul acordat:
    Licențiat în Științe Economice

Prezentarea specializării

Bine ai venit la Marketing!

Suntem aici să te sprijinim, să-ți împlinești aspirațiile, să găsești răspunsuri la întrebări și să înveți cum să treci de la ideile tale geniale la acțiuni al căror rezultat să asigure încântarea tuturor! Nu vei uita experiența de învățare pe care o vei trăi împreună cu prietenii tăi - atât colegi, cât și profesori - în timpul orelor și al altor activități pe care le realizăm cu pasiune pentru tine și împreună cu tine. Îți descoperim, îți dezvoltăm și te învățăm să-ți pui în valoare talentul!

Aici ai ocazia să te exprimi deschis, să înveți să gândești critic și creativ, să analizezi și să interpretezi, să generezi idei, să iei inițiative, să creezi, să planifici, să organizezi și să faci lucruri unice, să lucrezi împreună cu ceilalți, să te pregătești să devii un bun specialist și un bun manager în marketing.

Îți vei dezvolta câteva aptitudini care te vor transforma într-un profesionist de marketing:

  • Rigoarea în analiza, planificarea, organizarea, acțiunile și controlul rezultatelor obținute;
  • Viziunea care va sta la baza strategiei și care va orienta acțiunile de marketing ale firmei;
  • Imaginația și creativitatea care generează noul, utilul, plăcutul și schimbarea pozitivă;
  • Eficacitatea și eficiența în tot ceea ce vei face pentru obținerea unui rezultat;
  • Spontaneitatea în exprimarea deschisă, clară și convingătoare a fiecărei idei pe care o ai;
  • Empatia care să-ți permită să te relaționezi cu clienții și cu toți colaboratorii;
  • Corectitudinea, seriozitatea și umorul pentru a-ți îndeplini toate promisiunile;
  • Responsabilitatea față de consecințele acțiunilor de marketing pe care le vei realiza.

Concret, ce vei învăța să faci?

  • Să realizezi managementul unui brand, orientându-l spre performanță și succes pe piață;
  • Să studiezi piața, să analizezi și să interpretezi comportamentul consumatorilor și al concurenților;
  • Să formulezi strategii de marketing, să planifici, să organizezi și să realizezi acțiunile care asigură îndeplinirea acestora;
  • Să concepi conținuturi și mesaje creative de marketing, să proiectezi campanii de publicitate și de promovare a vânzărilor;
  • Să știi să distribui un produs și să-l etalezi în diverse tipuri de magazine;
  • Să foloseşti în mod inovator, corect și eficace tehnici specifice în procesul de vânzare;
  • Să utilizezi tehnologiile interactive în crearea unui site web, a unui magazin online și în procesul de comunicare cu clienții în rețelele virtuale de socializare;
  • Să știi să cum se fac investițiile în marketing și să te încadrezi într-un buget.

Ce oportunități vei avea?

Îți asigurăm un stagiu de practică în marketing în companii precum Iulius Mall, EBIG, Bega Grup, Ciclop, ETA 2U, Porsche, Cushman&Wakefield, Quark Motors, Advents, Azur și multe altele cu care facultatea noastră a dezvoltat relații de parteneriat. Poți primi o bursă Erasmus ca să înveți un demestru sau un an într-o universitate parteneră din Uniunea Europeană sau ca să faci un stagiu de practică într-o companie dintr-o țară europeană.

Competențele tale îți vor asigura succesul în multe joburi, dintre care:

  • Brand manager
  • Manager de produs
  • Manager de vânzări
  • Manager de clienți
  • Referent specialist în marketing
  • Analist de date de marketing
  • Consultant de marketing
  • Consilier de vânzări
  • Specialist în marketing online
  • Specialist în social media
  • Planificator media
  • Organizator de târguri și expoziții
  • Specialist în relații publice