Skip to main content

Departamentul Marketing și Relații Economice Internaționale


Director Departament

Prof.univ.dr. Costinel DOBRE

Prof.univ.dr. Costinel DOBRE

Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Membri în Consiliul Departamentului

Conf.univ.dr. Emoke-Szidonia FEDER

Conf.univ.dr. Emoke-Szidonia FEDER

Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Lect.univ.dr. Gheorghe PREDA

Conf.univ.dr.Gheorghe PREDA

Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Lect.univ.dr. Bogdan VECHE

Lect.univ.dr. Bogdan VECHE

Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Misiune

Departamentul de Marketing și Relații Economice Internaționale are misiunea de a forma competențele profesionale, în principal, în domeniile marketing, respectiv economie și afaceri internaționale, care să asigure integrarea rapidă și flexibilă a absolvenților pe piața muncii, precum și de a contribui la dezvoltarea cunoașterii științifice în aceste domenii prin cercetare. Pentru îndeplinirea acestei misiuni, departamentul desfășoară programe academice centrate pe nevoile studentului, de calitate ridicată la nivel de licență, master și doctorat, programe de cercetare științifică fundamentală, precum și programe de cercetare aplicativă care să răspundă nevoilor comunității de afaceri locale și regionale.

Obiective

În procesul de educație, obiectivul departamentului îl reprezintă transformarea activității didactice în direcția învățământului centrat pe student, stimularea mobilității internaționale și integrarea cu succes pe piața muncii aflată într-o continuă dinamică. În procesul de cercetare științifică, interesul și eforturile membrilor departamentului sunt focalizate asupra unor teme prioritare de cercetare la nivel național și internațional: antreprenoriatul în perspectivă internațională, strategia de afaceri a firmelor multinaționale, internaționalizarea firmelor mici și mijlocii, migrația internațională și piața muncii, politici și strategii de dezvoltare regională și urbană, capabilitățile de marketing ale organizațiilor în mediul digital, comportamentul consumatorului, comunicări integrate de marketing, inovare strategică, managementul brandului, managementul distribuției, marketing intern, marketing relațional, didactica limbilor străine, interculturalitate, multiculturalitate și lingvistică.

Dezvoltarea profesională şi consolidarea climatului de muncă inovativ și emulativ asigură cadrul necesar excelenței programelor de studii și de cercetare în care sunt implicați membrii departamentului.